V prípade otázok alebo problémov môžete kontaktovať našu podporu rôznymi spôsobmi.

  • pomocou chatu/kontaktného formuláru na stránke v pravom dolnom rohu
  • pomocou emailu na podpora@doublestar.sk
  • pomocou telefónu na infolinke 0800 182 700 (7 dní v týždni medzi 08:00 až 20:00)

Všeobecné otázky

Kontaktujte našu podporu cez kontaktný formulár, cez email alebo telefonicky a uveďte svoje rodné a telefónne číslo. Následne Vám bude prihlasovacie meno zaslané späť kanálom ktorý ste podporu kontaktovali.

Nové heslo si môžete vytvoriť po kliknutí na https://moj.doublestar.sk/profil/poslanie-hesla. Nové heslo Vám bude zaslané do SMS na telefón ktorý ste uviedli pri registrácií, do 5 minút od požiadania.

Pre výber protriedkov je potrebné vložiť a odohrať aspoň 5 eur, inak nebude Váš výber schválený. Pokiaľ ste už vložili a peniaze z Vášho výberu Vám stale boli vrátené na Váš účet, kontaktujte našu podporu.

Limit si môžete nastaviť na tejto stránke po prihlásení – https://moj.doublestar.sk/profil/limity. Limit je možné nastaviť len 1x mesačne. Pri navyšovaní limitu – napr. z hodnoty 100 na 500, sa zmena prejaví až po siedmich dňoch od jej nastavenia. Pri znižovaní limitu, napr. z 500 na 100 eur, by sa zmena mala prejaviť okamžite, najneskôr však do 24 hodín od zadania zmeny. V prípade že ste si už v mesiaci limit nastavili, ďalšia zmena Vám bude umožnená až ďalší kalendárny mesiac.

Po registrácii môžete získať vstupný bonus na Váš prvý vklad vo výške 100 % do sumy 5 000 EUR. Stručné podmienky:
prvý vklad do kasína treba uskutočniť 30 dní od registrácie

  • minimálny vklad je 5 EUR
  • je potrebné uskutočniť stávky na automatoch vo výške 30 násobku prvého vkladu.
  • po prestávkovaní potrebnej sumy bude bonus v hodnote Vášho prvého vkladu automaticky pripísaný na Vaše hráčske konto.

Postup pre získanie 555 free spinov:

Prvých 55 free spinov (0,10 €/spin) Vám bude pripísaných na konto po uskutočnení Vášho prvého vkladu v hodnote aspoň 5 €. Zvyšné pretočenia zadarmo je možné si vybojovať po splnení nasledovných podmienok:

• Po uskutočnení stávok v hodnote 1 000 € do 7 dní od prvého vkladu obdržíte 100 free spinov (0,10 €/spin)
• Po uskutočnení ďalších stávok v hodnote 1 000 € do 7 dní od získania spinov z predošlej úrovne obdržíte ďalších 100  free spinov (0,10 €/spin)
• Po uskutočnení ďalších stávok v hodnote 1 000 € do 7 dní od získania spinov z predošlej úrovne obdržíte ďalších 100 free spinov (0,10 €/spin)
• Po uskutočnení ďalších stávok v hodnote 1 000 € do 7 dní od získania spinov z predošlej úrovne obdržíte ďalších 100 free spinov (0,10 €/spin)
• Po uskutočnení ďalších stávok v hodnote 1 000 € do 7 dní od získania spinov z predošlej úrovne obdržíte ďalších 100 free spinov (0,10 €/spin)

Voľné roztočenia za registráciu Vám budú pripísané do 20 minút od Vášho prvého otočenia na kasíne.

Kompletné podmienky vstupného bonusu môžete nájsť na tomto odkaze – https://moj.doublestar.sk/info/welcome

Vklady a výbery

Dostupné metódy na vklad prostriedkov sú – platobná karta, internetové bankovníctva niektorých slovenských bánk (Tatrabanka, VÚB, Slovenská sporiteľňa, Poštová banka), platobná metóda Viamo, Skrill, PaySafeCard, Neteller a rovnako je možné využiť a SMS vklady prostredníctvom operátorov Telekom, O2 a 4ka.

Výbery sú v pracovné dni schválené najneskôr do 24 hodín od ich zažiadania. Výbery sa spracovávajú 3 krát denne. Ráno medzi 8:00 až 9:30, popoludní medzi 14:00 – 15:30 a večer medzi 18:00 – 19:30. Časy spracovávania výberov sú orientačné. O výber zažiadajte aspoň pol hodinu pred začiatkom najbližšieho spracovávania, inak sa môže stať, že bude spracovaný až pri nasledujúcom vyplácaní.

Peniaze Vám prídu na Váš bankový účet za 1 pracovný deň od schválenia výberu našim oddelením platieb. Oddelenie platieb schvaľuje výbery každý pracovný deň.

Nie. Vyberať peniaze je možné iba na Slovenský účet, ktorého majiteľom je overený užívateľ.

Nie. Peniaze je možné vybrať iba na účet vedený v mene overeného užívateľa.

Áno, vklady je možné uskutočňovať aj prostredníctvom platobných metód Skrill a Neteller. Rovnako sú k dispozícii aj SMS vklady prostredníctvom operátorov Telekom, O2 a 4ka.

Prostriedky by sa mali objaviť na vašom hráčskom konte do 5 minút. Spracovanie vkladu vo výnimočných situáciach môže trvať až 15 minút. Pokiaľ po 15 minútach stále nemáte prostriedky na účte, kontaktujte podporu prostredníctvom chatu na stránke, alebo emailom na podpora@doublestar.sk, a zašlite pdf potvrdenie transakcie z Vášho internetového bankovníctva, aby naše finančné oddelenie platbu vedelo čo najskôr dohľadať.

Tento poplatok bol strhnutý Vašou bankou. DoubleStar neúčtuje žiadne poplatky za vklady ani za výbery prostriedkov. Odporúčame kontaktovať vašu banku a informovať sa o tom prečo Vám bol poplatok zaúčtovaný.

Registrácia

Registrácia začína na stránke https://moj.doublestar.sk/registracia a skladá sa zo 4 krokov:

  1. Založenie hráčskeho konta –  zadáte kontaktné údaje ako email, telefón a takisto prihlasovacie meno a heslo, ktoré budú slúžiť k prihláseniu do Vášho hráčskeho konta. Po overení Vášho telefónneho čísla SMS kódom, môžete pokračovať ďalej.
  2. Doplnenie osobných údajov – doplníte údaje ako meno, priezvisko, adresa trvalého bydliska, číslo bankového účtu pre vyplácanie výhier
  3. Overenie identity – pre overenie identity je potrebné nahrať do profilu 3 fotky – fotografiu prednej strany občianskeho preukazu, fotografiu zadnej strany občianskeho preukazu a fotografiu prednej strany druhého dokladu (druhý doklad môže byť karta poistenca, vodičský preukaz alebo pas)
  4. Overenie emailu – pre overenie emailu je potrebé kliknúť na odkaz, ktorý Vám bol odoslaný na email, ktorý ste zadali pri registrácii.

Fotografie dokladov (krok 3) môžete nahrať až po doplnení Vašich osobných údajov (krok 2). Doplnené osobné údaje musia korešpondovať s údajmi ktoré máte uvedené na nahratých dokladoch.

Overovacia SMS je väčšinou zaslaná do minúty, no vo výnimočných prípadoch to môže trvať až 5 minút. V prípade že Vám neprišla overovacia SMSka do piatich minút, kontaktujte našu podporu, ktorá Vám pomôže so založením Vášho hráčskeho konta.

Pre overenie sa používa fotografia prednej strany občianskeho preukazu, fotografia zadnej strany občianskeho preukazu a fotografia prednej strany druhého dokladu (druhý doklad môže byť karta poistenca, vodičský preukaz alebo pas).

Skontrolujte si vo vašej emailovej schránke aj priečinky s nevyžiadanou poštou a spamom. Ak nenájdete overovací email ani tam, potom kontaktuje našu zákaznícku podporu.

Nie. Výber bude umožnený iba na účty vedené v mene majiteľa hráčskeho konta.

Nie. Výber peňazí bude umožnený iba na bankové účty vedené na Slovensku.

Pre potreby správneho overenia potrebujeme adresu trvalého pobytu, teda tú, ktorú máte uvedenú na občianskom preukaze.

Nie. Každý hráč môže vlastniť v jednej chvíli iba jeden hráčsky účet.

Áno. Treba sa znova zaregistrovať. Zrušené hráčske konto nie je možné obnoviť.

V takomto prípade kontaktujte podporu. Je možné, že ste si už účet založili v minulosti, ale zabudli ste. Podpora skontroluje že sa jedná o Váš účet, a znova Vám ho sprístupní, prípadne Vám umožní založiť si nový účet.

Ak máte platné povolenie k pobytu v Slovenskej republike, potom sa môžete zaregistrovať a hrať.

Overenie identity

Nahrajte fotografiu prednej strany občianskeho preukazu, fotografiu zadnej strany občianskeho preukazu a fotografiu prednej strany druhého dokladu. Druhý doklad môže byť karta poistenca, vodičský preukaz alebo pas.

Zahraničný občan EÚ – fotografia prednej strany pasu alebo občianskeho preukazu, fotografia prednej a zadnej strany povolenia k pobytu.

Zahraničný občan mimo EU – fotografia prednej strany pasu, fotografia prednej a zadnej strany povolenia k pobytu.

Dokumenty zaslané na overenie musia byť jasne čitateľné a musia byť na nich viditeľné všetky údaje. Musí ísť o platné doklady. Nemôžu mať mechanické poškodenie ktoré zabraňuje čitateľnosti ľubovoľných údajov a musia byť celistvé.

Dokumenty by mali byť overené do 20 minút, vo výnimočných prípadoch to môže trvať zhruba 1-15 hodiny.

Pokiaľ Vaše overenie trvá dlhšie ako jednu hodinu, skontrolujte si prosím Váš telefón, či ste neboli informovaný prostredníctvom sms o problémoch s nahratými dokumentami. Pokiaľ nemáte žiadnu sms, kontaktujte našu podporu prostredníctvom chatového formuláru na stránke, prípadne na emaily podpora@doublestar.sk

Pokiaľ ste si už overili Váš email, bude Vám naň zaslaná správa potvrdzujúca úspešné overenie. Takisto po prihlásení budete vidieť že Vaše dokumenty už boli overené.

V takomto prípade ste možno ešte nepotrvrdili Váš email. Spravíte tak zaslaním overovacieho emailu a jeho potvrdením kliknutím na odkaz ktorý obsahuje. Odporúčame skontrolovať aj priečinky s nevyžiadanou poštou/spamom. V prípade, že Vám email neprišiel, alebo ste natrafili na iné problémy, kontaktujte našu podporu prostredníctvom chatu na stránke, alebo na emaily podpora@doublestar.sk

Žiaľ, iné doklady nemožno zákonne akceptovať,  a na ich základe účet nebude overený.

V takomto prípade Vás poprosíme o kontaktovanie podpory cez chat na stránke, alebo emailom na podpora@doublestar.sk, a zaslanie správnych dokumentov do chatu alebo do prílohy emailu.